:D

första tentan för terminen kändes skit, det kändes inte speciellt bra andra tentan heller men när förra momentets föreläsare trampade in i föreläsningssalen idag med rättade tentor kändes det riktigt skit..

men..



tydligen ska jag sluta misstro mig själv, jag kanske kan nåt ändå.. eller så lönar sig ordbajsandet!  :D

hur som så fick jag helt plötsligt en rejäl press på mig, nu MÅSTE jag få vg på dom två kommande tentorna för att knipa ett vg på höstens kurs.

mao.. dags att götta ner sig i boken igen!

Kommentarer
Postat av: Therése

Grattis! Jag att jag får åtminstone hälften så bra betyg som dig när jag får tillbaka min hemtenta.. (Den kändes det nämligen inte heller som det gick särskilt bra med =I)

2011-11-15 @ 18:06:11
Postat av: Mumlan

Skitbra stumpis =)))

Blir sååå stolt

Puzz

2011-11-16 @ 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback