ångest..

vad jag helst av allt vill göra: vinna en miljon på lotto (eller något annat bra sätt) och sedan sätta sprätt på pengarna! köpa en hissgardin till köket, en ny badrumsmatta, en hallmatta, en vardagsrumsmatta och lite annat smått och gott.. vår önskelista börjar bli rätt lång nu ;( i övrigt så önskar jag mig två helt lediga dagar där jag kan slipa och måla lite stolar så att dom blir klara nån gång..

men..

vad jag måste göra: plugga, plugga, plugga.. gärna skita i att sova för att plugga.

så det är väl dags att ta tag i det nu då, synd att jag inte har någon "morot" bara.. om jag visste att jag skulle vinna den där miljonen om jag spikar måndagens tenta skulle jag banne mig plugga dag och natt fram till måndag.. jag skulle klara tentan med bravur! (eller nja.. det kanske var att ta i)

men nu ska jag.. stänga ellos hemsida och öppna boken, eller iaf göra några övningar.. i need it!


Kommentarer
Postat av: Mumlan

Men... du har ju en STOR morot att se fram emot, eller?

vi kommer ju snart med buller och bång hihihi =)



Puzz

2011-11-01 @ 09:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback