aj!

sjukt ont i ryggen efter gårdagens simning, ni ser.. träning är inte bra för kroppen! (jag vet att jag har fel.. det är väl därför jag har ont)

hur som så drack jag lite vin igår, det känns idag måste jag säga.. ögonen hänger nere vid knäna och tiden rusar iväg, och jag ska snart rusa iväg till bussen så att jag hinner till jobbet i tid.. men det blir nog bättre när jag kommit ut i friska luften.

tittar på termometern, klockan är 05.50 och en tredjedel av november har snart gått.. den står på 9,8 grader!!! vad fan är det som händer? är det nåt skämt? det kallaste jag skådat är väl runt två grader men det var någon gång i helgen, eller om det var i fredags. alltså jag bor i norrland, förra året den här tiden hade vi jävligt mycke snö och det var iskallt!
menmen tummen upp än så länge, synd bara att det är för varmt för vinterjackan som redan plockats fram..

dags att smutta på kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback