vilken dag!

herrarna var grymma på sumobrottning igår, jag och frida tog på och av sumodräkter för brinnande livet och försökte så gott vi kunde avgöra vem som vann.. men det var riktigt skoj! efter så fick grabbarna gå iväg och dansa afro vilket också var riktigt roligt att se, så himla duktiga!

finns några fina bilder på mobilen och i fridas kamera som jag tänkte lägga upp här senare..

efter herrarnas aktiviteter så grillade vi på fridas korridorsbalkong, hängde i parken och drack öl.. riktigt trevligt! om jag inte minns fel så vann jag 5000 för att jag hickade en gång till, lär nog aldrig få se dom pengarna dock.. =/

sen drog vi till e-puben och röjde.. och fan vad jag ångrar dom två öl jag hävde i mig där, hade de inte varit för dom så kanske jag hade mått liiite bättre idag.

nu ska jag ligga raklång och titta på tv i nån timma.. sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback