redan lördag!!

shit vad den här dagen har gått fort..!! fattar inte var den tog vägen, men roligt har vi haft!

började dagen med en jävligt sen frukost, drog sedan iväg (efter att ha uppdaterat både dator och ps3) till universitetet för lite plugg.. vid två så drog vi iväg till ersboda och avverkade coop, bolaget och en varmkorv, sedan iväg till iksu för ett 60-min pass på crosstrainern.. sedan hem, duscha, iväg på ronyas för deras goooda buffé och sedan hem till mig (oss - andreas som är på vift) för en helkväll med singstar och surr..

nu har alla dragit iväg åt olika håll, några drog på krogen (tror jag?) och några drog hem.. själv har jag diskat och nu jävlar ska jag sova så att jag pallar med morgondagen..

HERRAR - tagga!!! imorgon blir de åka av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback