onödigt..

alltså egentligen, en sån här blogg.. varför ska man ha den? jag skriver väl mest nu för att uppdatera alla hemmavid eftersom jag numera nästan aldrig ringer så det är ju rätt praktiskt på så vis. men jag hittade just en blogg där det bara var bilder, enligt mig rätt menlösa bilder, där det också stod vilken slags kamera han/hon använt.. hade det varit bra bilder så fine, menmen.. jag vet ju var jag aldrig tittar in igen iaf.

men men, hur som så ska jag sluta vara bitter över andras bloggar.. det finns faktiskt några som är roliga att läsa iaf :) och då mest av samma anledning som jag skriver i min.

men en annan sak jag tänkte på, det är rätt konstigt att man kan få en sån dum bild av någon som man egentligen aldrig träffat.. att ord och berättelser kan göra så mycket intryck att man blir lite irriterad varje gång man hör personens namn komma upp i en diskussion eller så. rätt sjukt.

i övrigt så sitter jag och väntar på att karln ska sluta jobba, vilket inte kommer att hända på ett bra tag.. jag pallrade mig till och med iväg till affären och köpte det som saknades till middagen bara för att ha något att göra (hör inte till vanligheterna)..
men innan åtta hinner jag nog göra en hel del känns de som, hinner nog laga biffar typ 10 gånger också. men lite tentafrågor, lite okejiga bloggar, lite fönstershopping på internetbutikernas sidor och lite städning lär jag nog också hinna med.

äh nu blev de bara dravvel.. skriver när jag har nåt vettigare att säga :)

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback