ny dag, nya möjligheter

eller samma möjligheter som igår.. det är med andra ord snart dags att åka iväg till universitetet och plugga lite grand, ovanligt va?

igår hade vi ganska tur faktiskt, jenny kom någon gång efter elva och sa till mig efter ett tag att hemglass stod utanför universum och delade ut glass.. signade en lista för att vinna 500 kronor i studentlitteratur och tog oss en glass och smackade i oss. efter det hade man liite mer pluggmotivation. satt till närmare sju innan vi drog oss därifrån.. blir nog lite kortare idag känns de som, eller om i drar direkt till puben senare för ikväll är det:

BARTÖMNING PÅ E-PUBEN!!! :D

det blir skoj, om jag går dit vill säga.. men det lutar mot en bärs iaf.

nu måste jag göra mig klar så jag hinner iväg i tid :) ha en superdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback