nästan klart!

ja idag är det sista pluggdagen innan tentan, innan för min del sommarlov.. känns rätt sjukt att man varit här i nästan ett helt år redan, gått så himla fort! och även fast jag trivs jättebra så längtar jag hem ibland, mest efter att få träffa alla och lite efter min gamla lägenhet. tänk om man kunde fått flytta med sig den!

igår så satt vi alla på skolan till fem, då drog alla för att äta för att sedan komma tillbaks igen.. vet att några fortfarande satt vid nio (imponerande!!) medan jag donade på hemma.

tvätten är fixad, disken är borta, har bakat bröd i all hast och renbäddat sängen (allt för att fylla på tvättkorgen igen ;P) i övrigt så hann jag också med lite tentafrågor och lite annat smått och gott! ibland ska man vara effektiv!

nu imorsse fick jag lov att kliva upp tio i sju för att rädda tvätten från tvättstugan innan någon granne skall ha maskinerna, till min fasa inser jag att allt i torktumlaren fortfarande är fuktigt och att det står "rensa luftkanalerna".. jaja rensade allt jag kunde komma på men blev inget bättre. läste igenom instruktionsboken lite snabbt och konstaterade att det finns sjuhelvetes massa luckor på en torktumlare! till slut tror jag att jag hittade rätt för när jag fick upp luckan (med skruvmejsel och våld) så hittade jag ett MEGA-LAGER med ludd.. blött ludd!
fick nog inte bort allt men det lär göra susen i ett par veckor iaf..

tänkte faktiskt bjuda på två bilder på min nya skönhet till snusdosa, den är så jävla söt!



och givetvis har dom staplat upp snusen så där skitsnyggt inuti.. den är underbar!

nu måste jag dra, heldag i lagboken väntar! :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Lycka till imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback