nacht!

önskar att natten vore en sisådär 10 timmar längre, är så förbannat trött.. snoozade från halv åtta till tio i nio idag, jag har ju egentligen ingen tid att passa så det gör inget men det förstör ju dygnsrytmen om man sover för länge. menmen, blir nog en lång dag på universitetet så shit the same. jag behöver sömnen!

sitter och äter frukost och glor på facebook, det händer så mycket ointressant att man blir nyfiken.. men det bästa av allt är nog när alla bebisar börjar komma, det lär vara en lite nu och då under hela sommaren. rooligt! :)

jag måste försöka lägga upp någon slags plan för mitt tentaplugg, det funkar inte att bara gå till skolan och bläddra lite slött i lagboken.. det måste göras, men bå ett bättre sätt. idag ska jag banne mig jobba på allvar, trots det superfina vädret ute. vädret får helt enkelt vänta tills jag har tid med det ;)

nä, dags att dricka upp kaffet.. klockan 10 borde jag vara på uni.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback