motivationsblogg?

många gånger är det tungt att kämpa på alldeles ensam med det man behöver motivation till.. men alltså egentligen, det är en själv som borde motivera sig att nå dit man ska. jag har många mål här i livet men jag har börjat fundera på att göra allt anonymt.. på så vis så kanske det blir lättare, att man inte "vet" vilka som läser, vilka som dömer och så vidare. kanske mer peppigt! hmm.. vad tror ni? man kanske ska klättra karriärstegen, kämpa med träningen osv tillsammans med människor som inte har en aning om vem man är..

menmen.. måste fundera ett tag..

men om jag bestämmer mig för det så kommer jag givetvis fortsätta skriva här, men kanske inte om samma saker såklart ;D

nu blir det bartömning på st.puzzles, hemma i min gamla lägenhet på mariehem! kommer bli super att få umgås med mina kära grabbar en sväng och få flänga runt med mina och deras vänner.. tiptop-fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback