last one!

idag har vi sista seminariet så klockan tio kan man pusta ut över att man tagit sig till alla dom och lägga fullt fokus på tentaplugget.. känns som en omöjlig uppgift men det ska gå!

sitter och ögnar igenom alla siter jag kan hitta om sista minuten-resor, hoppas att vi kan dra där i början av juni.. hade varit toppen att få komma iväg! tittade lite smått på sicilien, kändes lite coolare än malta och dom där andra vanliga ställena.. men vad vet jag, det kanske är supervanligt att åka dit också.

inatt slapp jag konstiga drömmar, istället har jag snurrat runt som en blådåre och svettats om vartannat, fattar inte vad problemet är.. låt mig sova!

nä nu måste jag nog börja bege mig, blir en lång dag känns de som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback