låååång helg!

efter tre partyn och en heldag ute i andreas familjs stuga så låg jag rätt utslagen igårkväll.. efter big brother gav vi upp och hoppade i säng. dock så blev det inte mycket sömn för mig, vet inte riktigt vad som var fel men varenda gång jag rörde på mig så fick jag höra en djuup suck från vänstra sidan. jaja.. får väl sova inatt istället.

minns inte när jag skrev men i torsdags var det ju bartömning på e-puben, i fredags på mariehems st.puzzles och i lördags firade vi "lill-frida" som fyllt 20 år! på fredagen så vann jag the last exorcism i en sångduell mot jenny och i lördags så kammade jag och "stor-frida" hem champangeflarra då vi kan ses som dom mest skvallriga av dom alla, vi vann nämligen quizet som två av våra vänner gjort..



blev dock en tidig hemgång på lördagkväll, jag var helt enkelt för nykter för att stanna kvar och pallade inte ens att vänta på bussen så jag gick hem.. kanske blev 2,5-3 km eller nåt, har faktiskt aldrig tänkt på att mäta.

i övrigt så håller vårt hem på att förfalla, eftersom jag tentapluggar hela dagarna så springer jag inte runt och plockar som jag brukar.. numera bor vi i en tonårslya där det ligger lite skräp här och där, kläder exakt överallt, disk i diskhon, fredagens korvpanna står fortfarande på spisen och kapsyler från helgens öl ligger på bänken. men en sak är då säker - jag pallar inte att ta tag i det idag. på onsdag, eller ikväll.. eller imorgon kväll. för nu ska jag snart plugga, igen.. som vanligt! två dagar kvar till dagen d..

den stora frågan är nog: kommer jag att kunna tillskriva mig 15 hp till och räknas som 25% civilekonom eller inte... spänningen är olidlig!

nu dags att dra sig iväg mot uni.. hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback