då kör vi!

tentaplugget börjar på nytt idag, känns konstigt att man inte pluggat effektivt dom senaste veckorna och jag ångrar dessutom att jag inte gjort det.

hur som, snart bär det iväg mot universitetet.

skulle ta en promenad nu på morgonen men det sket sig, först försökte jag mig på att det skulle vara mulet ute.. fick till svar att det var skinande sol.. försökte med att mina träningsbrallor fortfarande var blöta, fick dom kastade till mig i sängen.. jaja, shit happens! jag somnade om igen och har sedan halv sju skedat med mina träningsbyxor.. myys!

i övrigt händer inte så mycket, ska ha någon slags genomgång av en aktivitet vid två och sen blir de väl hem å laga mat. korv och makaroner, namnam.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback