morgonstund..

det bästa vore om man fick vakna upp i lugn och ro, ta den tid man behöver och sedan gå till jobb/skola.. men så är det ju inte. istället skriker väckarklockan på en; nu jävlar är det dags att gå upp!!!

imorsse va det likadant, låg lite längre än andreas dock men sprang ut innan honom.. iförd täckbrallor, täckjacka, halsduk, mössa och vantar tog jag mig en morgonpromenad. första 20 minutrarna var det förbannat kallt sen blev det lagomt.. och än om det inte var skönt när jag sprang ut så måste jag säga att när jag kom till berghems bostadsområde och såg solen mellan kvistarna så var det riiiktigt riiiktigt underbart!

nu är jag hemma, nyduschad.. halvpiffad.. halväten.. halvtrött och med kaffekoppen i högsta hugg.

snart universitetet och metodlära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback