morgonpromenix..

tog en sväng ut till mariedal, gick nedanför mariehem och över berghem nu på morgonen.. skitkallt i skuggan! alldeles underbart med morgonsol (i solen då vill säga)..

nu sitter jag i soffan och käkar frukost och dricker kaffe, det väntar en heldag på universitetet och jag ser inte fram emot det.. eller jo, jag ser fram emot mina fina vänner men inte plugget. är liksom helt matt i skallen, men förhoppningsvis släpper det väl framåt tio eller nåt.. (efter den akademiska timmen..)

ikväll blir det till att fortsätta med mumsmumsarna jag påbörjade igår, dom har stått i kylen över natten och jag gruvar mig för att börja kleta på med dom.. menmen, har man gett sig in i leken får man leken tåla - och baka är ju lite lekaktigt så :)


dags att göra sig klar kanske. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback