jahapp..

..då var man gräsänkling igen då, vinkade av andreas vid flyget imorsse och tog bilen till iksu.. efter insåg jag att det var två timmar innan vår föreläsning börjar så wiihoo, jag får äta frukost hemma idag :D

har jag berättat om min stegräknare? om inte så måste jag ju säga att alla borde äga en, snacka om motiverande! checka in
den här siten också.. numera försöker jag gå över 12000 steg per dag men på veckan blir det lite mer och på helgen mycke mindre ;)

man kanske borde börja föra stegräknardagbok? eller hm.. där börjar man kanske se mig som ett riktigt freak, droppar den idén!


nu kaffe, macka och promenad till skolan :D

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Gomojjon!

Jasså du är änkling du? Jag som alltid trott att du var en flicka... (änka heter det då =)



Ha en bra dag, puzz

/Mumlan

2011-03-15 @ 07:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback