lite fusk..

tog mig än en morgon ut på lite morgonmotion men fyy fan va det är jobbigt vissa bitar av vägen.. det bästa med "min" runda är att den består av två stora uppförsbackar i början och avslutas med en lätt sluttande (2 km lång) backe.. alldeles perfekt! det bästa är att jag brukar jogga sista biten och sluttningen är ju inte till min nackdel om jag får säga så ;P liite fusk alltså.. menmen, all motion är bra motion.

nu har jag tagit en macka i typ två tuggor och funderar på var jag ska sola idag, antingen här hemma på baksidan eller hos frida på hennes tak.. det värsta är att det är lite halvlångt till frida och att jag borde läsa lite statistik så att jag har det gjort innan första examinationen.

igår kväll tog jag cykeln till teg och grillade med sara och frida, var riiktigt gott måste jag säga! alla hade med sig en bytta potatissallad och alla ville bli av med den.. ni kan ju tänka er hur mycke som är kvar i saras kyl än ;P var inte hemma förrän typ halv tolv inatt och jag kom nog inte i säng förrän strax innan ett.. jäkla tur att jag tog mig upp nu imorsse :)

äh, har egentligen inget riktigt vettigt att skriva så vi stoppar där. återkommer senare!

nu.. SOOOOOOL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback