hur man vet att man har tråkigt..

iaf från min sida så märks det när jag läser kissies blogg.. jag blir bara irriterad men ändå fortsätter jag att läsa. suck. så nu skriver jag ett inlägg här istället.. har också hunnit glutta på blondinbellas blogg och på egoinas blogg och såklart mina vänners bloggar (dom sistnämnda är helt klart bäst).

hur som..

jag och andreas kom överens om att det blir våfflor till middag idag så jag cyklade iväg till coop för att köpa mjölk och sylt, busenkelt att hitta mjölken men sylten fick jag minsann fråga efter. betalade, tog två fryspåsar och tyckte att det skulle hålla för mjölken och sylten.. dom pallar ju två kilo frukt!

började cykla hem igen.. cyklade över vägen och tog mig upp över trottoarkanten (precis som vanligt) men något oväntat inträffade.. påsjäveln gick sönder och jag tappade ut både mjölk och sylt.. vad hände med mjölken? jo den ligger i en pöl ungefär vid preem här på haga, hoppas någon kissemiss hann dit och lapade medans det fanns kvar.

men jag blev iaf vansinnig och cyklade hem.


borde gå och köpa mer mjölk, kanske på ok denna gång.. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback