dagen d.

idag händer det, jag ska klippa mitt hår! grymt nervös med tanke på att jag är livrädd för att något ska gå fel.. men vi får väl se hur de går, tur jag har långt så det går att klippa till om de blir fel!

annars så händer inte så mycke, lite småaktiviteter här och där.. grillade hos andreas kompis i fredags, rätt coolt att vi var två therese, två andreas och två tina som grillade, det händer då inte varje dag! i lördags snurrade vi runt på stan och på kvällen grattade vi andreas kusin som tagit sin civilekonomexamen, öppet hus med massa mumsig mat och trevligt folk.. och igår då? hm.. vi cyklade till grubbe så att andreas fick klippa sig (han har nästan inget hår kvar nu känns de som), sen låg vi på gräsmattan här bakom huset och läste lite.. givetvis hann jag bränna ryggen! och igårkväll tittade vi på film och big broter, visst vann rätt person!? vi gick iaf och la oss nöjda :)

GRATTIS SIMON!

nä nu ska jag ta och göra mig klar, dricka lite kaffe och sätta mig på cykeln till mariedal.. där finns nämligen den billigaste frisörsalongen jag hittat (känns nästan ännu värre bara för det!). hej då håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback