åter i sverige..

vi ramlade ner från himlen i torsdagskväll och var åter i umeå vid tio-tiden.. hann sova, packa om och sticka iväg till midsommarfirande hos andreas kompisar i strand. stressigt :) hade en riktigt trevlig midsommarafton och avslutade den med att titta på nhl draften, sådär lagom midsomrigt ;P
i lördags drog vi ut till spöland och tittade på rodden i älven (undra om det va i vänfors vi va?), strand kammade hem vinsten och spöland hamnade sist.. man kan kalla det för någon slags byakamp :) spöregnade under hela tillställningen iaf och när det var slut så slutade regnet, lyckat! åkte till andreas föräldrar och käkade middag där och sen drog vi hem, städade utav bara den i 10 minuter och sen kom en annan kompis till andreas och tittade på film med oss - the tourist. den var helt okej men jag hade väntat mig liiite mer, den var lite för förutsägbar.

igår slöade vi och tvättade upp alla kläder sedan turkiet (vilket var grejt, har några få bilder som jag kan lägga upp senare) och idag har jag sovit till elva.. måste nog ta å rycka upp mig tidigare om det ska bli nåt av den här sommaren ;D

nu är det dags för lite kaffe, en promenad och sedan får det nog bli att ta tag i diskberget. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback