25%

alltså nu är det nog bara att hålla tummarna (eller tummen).. för idag skrevs läsårets sista tenta och jag kan banne mig inte sätta fingret på om jag klarat det eller inte.

men ikväll ska jag ut med gänget, ett litet sorgligt avsked så här i början av sommaren och ett välförtjänt sommarlov från varandra.. tror att vi kommer att må bra av det trots allt! jag kommer att sakna alla så himla mycket!!! till hösten är det nya tag igen (och har vi otur så blir det en uppsamlingstenta där innan skolan börjar).. men 25% civilekonom, jag snuddar vid det iaf.. 18/36 borde man väl ändå ha lyckats kamma hem.

äh nu sova en stund så jag orkar med kvällen.

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Yuo have fix it in the mix, I promise!



Puzzz

2011-06-01 @ 16:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback