händelselös kväll..

är så förbaskat uttråkad och saknar mina vänner från uni så otroligt mycket (extra mycket just nu då).. hängde med andreas på stan efter han slutat jobba, hann hem och trycka i oss lite mat innan han skulle iväg igen, bröllopsfix! alltså inte vårt då utan hans kompisars ;)

så nu då?

städade ur badrumsskåpet idag och när allt var tömt så drog jag disktrasan ovanpå skåpet och fick mig en stöt.. hämtade en stol och finner att där hänger två lösa tåtar ur en elkabel. den idioten som fixat det borde ju få på moppo, kan ju dö av sånt! får väl ringa hyresvärden någon dag och be honom fixa.. menmen jag sitter ju här och nu vet både jag och andreas om det så vi lär ju inte pilla där varje dag direkt.

nä om man ska slå på tvn kanske (så less är jag!).. hoppas grabbarna kommer snart så de händer nåt :)

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback