sista!

idag är det sista föreläsningen innan jul och ursäkta men det ska bli såååå skönt! nu har jag suttit i den där salen (samma hela terminen) åtskilliga timmar och börjar bli rätt så less på att lyssna, nu ska jag njuta av att jobba ett par dagar innan vi kör igång igen :)

imorgon och på fredag blir det jobb och sen är det "ledigt" i tre dagar, för att fira jul på alla de håll :) blir mycket rännande i år.

men jag ser verkligen fram emot klockan 12 idag.. kommer att bli toppen att trippa ut från föreläsningssalen och gå hem.. mmm!

nu ska jag iaf göra mina vanliga grejer, äta gröt.. dricka kaffe och slösurfa.. kanske läsa lite. (kanske borde lägga in detta som någon slags sidfot så att det alltid står med?)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback