oh lord!

tack så jättemycket för mitt underbart dåliga tålamod och mitt frenetiska skrivande förra fredagen.. det gav resultat! idag har jag fått veta att jag kammade hem ett VG, med lite mer möda kanske jag tillochmed nästan hade spikat den! men jag är grymt nöjd och ser fram emot nästa tenta och slutet på nationalekonomin, trots att jag tycker att det varit pest och pina så måste jag nog erkänna att jag kommer att sakna alla grafer och sånt.. satsa på en omtenta på nästa så att jag får rita lite till? ööh.. nej. bättre isf att välja neken om det blir ett stooort hål när jag är färdig.

nu har jag bakat en
kaka vilken blev rätt god så jag har dessutom ätit en hel del kaka (dock endast kanterna som jag skurit bort) och har numera ont i magen. shit! att jag aldrig lär mig. men hur som så står den packad och klar på diskbänken, nu ska jag fortsätta räkna lite innan det blir lektion igen :) mycket ska hinnas med men man måste ju roa sig ibland (därmed kakbaket)..

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Therése

Grattis! Grymt bra gjort :) Och helt otroligt att ni fick tillbaka tentaresultatet så fort! Vi kommer att få våra typ två veckor efter nyår..

2011-12-15 @ 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback