matig kväll..

tog en promenad igårkväll till ersboda för att handla, andreas var sen så jag fick någon timma att vandra runt i andra butiker och det var ju okej.. synd bara att skoskaven hade börjat innan jag kom "fram". hur som så shoppade vi loss och åkte hem.. gjorde pasta med aubergine & zucchini till middag, blev riktigt gott! och efter det började vi pyssla lite.. vi svängde ihop en räktårta (räk-cheesecake enligt receptet), gjorde sushi-ris och griljerade skinka.

alltså då var vi vid den där skinkan då, andreas fick äran att fixa den medan jag diskade och började med riset så jag plockade upp ett recept på internet och lämnade datorn på.. sen gick nåt snett och det blev så här..



grejen var ju den att han läste ingredienserna och blandade ihop allt utan att läsa självaste beskrivningen.. vi insåg väl när vi fick trycka på griljeringen att något var galet och började läsa.. hahaha! så jävla bra :D senapen tog ju slut iaf! hur som så står det en färdig skinka i kylen nu, med rätt griljering och allt!

idag då? jo.. det blir jobb för hela slanten, därav tiden jag skriver.. ska ta och göra mig klar så jag hinner till bussen..

hoppas bilden på skinkan gav er ett gott skratt, själv kiknade jag! ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback