liiite stressad..

valde att snooza idag, får jag fan för nu.. kaffet är inte uppdrucker så jag sitter och småhalsar för fullt. har skickat febertermometern till sängen för att iaf få höra om han är någorlunda bättre idag, låg som en däckad säl igår när vi (läs jag) tittade på hockey =/

snart bär det av till jobbet igen.. gick hem lite tidigare igår eftersom jag var så sjuuukt trött men idag ska jag nog lyckas stanna heeeela dagen :)

jo, glömde ju skriva att jag/vi fått en jättefin tavla av felicia i julklapp! motivet är en prinsessa (eller drottning) som står i ett rum där det finns ett bord med en gigantisk tårta på och längst upp på tårtan är det ett stort hjärta :) superfin!

nä nu måste jag nog packa väskan, borsta tänderna och hälla ut kaffet. shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback