klappjakten!

efter den sjuuukt långa föreläsningen idag så käkade jag en slarvig lunch med min sjuke (alltså feber) sambo, la mig i fem minuter för att vila för att sedan sätta mig i bilen och ila iväg till media markt och leka lite med mobiltelefoner, sen bar det av ner på stan för att söka lite klappar och sen en sväng till teg och expo för att köpa den allra allra sista.. så nu då? allt är klart.. ska slå in ett paket till imorgonkväll men sen ligger alla (iaf alla jag är delaktiga i) i en hög i vardagsrummet, önskar innerligt att vi haft en gran för tillfället men kommer nog inte ångra mitt beslut där i mitten på januari när den ska ut :P nästa år då jäklar :)

ikväll har vi käkat husmanskost till middag, gjort rocky-road, tittat på film (den här gången var det en riktigt bra en faktiskt - titeln bortglömd dessvärre) och myst i soffan.. efter soffmyset har jag plockat ihop hela köket så att det ser ok ut där, piffat lite i badrummet (fyllt på toapapper och sånt shit) och nu har jag slagig mig ner i sängen för att avnjuta avsnitt 21 av julkalendern (bara karln kan komma från badrummet någon gång)..

nä dags att inta liggläge.. natti natt!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Skönt att ni har allt klart =) Här står granen oklädd, kartongerna me tomtar och pynt är nertagna, men dess värre inte på plats. Men men det blir säkert ok. Längtar till juldagen

Puzz

2011-12-22 @ 08:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback