i väntan på vännerna..

har sjukt tråkigt och har just avnjutit en toppmiddag i min ensamhet, idag bjöds det (återigen) på sushi.. mums! snart kommer frida och carro på besök, ska bli trevligt att ha en surr-kväll :)

annars har vi bara ätit idag.. varit på kalas hos andreas systers karl (givetvis hos systern också, såg så konstigt ut när jag skrev..), blivit bjuden på god smörgåstårta och gooda kakor.. shit vad man äter. önskar att det inte vore så himla gott utan att det bara var för att överleva, då kanske man inte hade lagt på sig några kilon så här över jul (eller harkel, jämt)..

nä här kan jag inte sitta längre, ska ta med mig vinflaskan till soffan och se om det finns något bra på tv.. hoppas alla har en bra lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback