.. i väntan på karln..

andreas är ute och roar sig på stan, själv har jag just vinkat av mitt besök och satt mig i sängen med datorn.. problemet är väl bara vad fan jag ska hitta på? så därav inlägget, jag har liksom lite tid över. funderar på att försöka hitta någon bra serie men jag tror inte att det är en sån bra idé till senare, bättre att hålla sig till dom få jag tycker är intressanta för tillfället (under dom senaste åren) istället för att söka sig till nytt och få ännu mer "problem" med att få tiden att gå ihop..

vi har iaf haft en jättemysig kväll vid tv'n; sett "så mycket bättre", ätit ost och kex och lite räktårta och surrat en massa.. precis vad jag (och förhoppningsvis vi) behövde.. :)

nu ska jag ta och lulla runt på internet innan ögonlocken faller igen.. imorgon blir det nog lite julklapps-shopping om jag får bestämma!

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback