slutsemestrat!

var uppe med tuppen (och andreas) imorsse, satte mig på cykeln och cyklade till... till... till IKSU!!! helt ofattbart konstigt det kändes att gå in bland träningsmaskinerna igen men det är skönt nu efteråt, har kommit fram till att det här nog är det dyraste träningspasset jag någonsin kommer att köra (förhoppningsvis) med tanke på att jag inte varit där sedan maj trots att jag betalt =/
hur som så har jag kommit hem och duschat, ätit gröt (som jag helt misslyckades med, hur fan kan man glömma salt?! - bläää)

igår firade vi andreas mormor ute i hennes stuga med "släkten".. god tårta, gott grillat och gott sällskap :) hmm och i lördags var vi ute i "svempskogen".. hittade dock inga kantareller utan bara massa annan konstig svamp, suck. kom hur som hem med 2,5 liter lingon, alltid nåt :)

nu ska jag dricka den efterlängtade koppen med kaffe innan jag påbörjar nåt vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback