en helt (o)vanlig tisdag

lite bakis idag.. men bara lite. har den där torra känslan i munnen och vill dricka en sisådär tre liter vatten.. i övrigt känner jag mig som vanligt (ovanligt pigg dock!)
igår hade vi fadderfest, det var riktigt roligt att träffa alla igen och från och med nu kan det bara bli bättre, i övermorgon kommer ju "rookiesarna" :)

vi pysslade ihop vår skylt igår.. blev riktigt bra (trots att det var jag som satt vid pennan)! planerade även lite annat men vi får väl se vad grabbarna säger när vi börjar planera med dom.

i övrigt så händer inte så mycket, vi har ett möte idag och ska försöka samla gruppen och få ihop allt inför kommande dagar.. det kommer bli bra till slut! och jag hoppas att alla pepptalk gör sitt på mig :p

men idag är hur som ingen vanlig dag.. idag fyller mina gudbarn 1 år!

GRATTIS ELLIOT & HARRY!!



det är så himla tråkigt att jag inte kan vara med och fira men någon gång ska jag väl lyckas, kanske fem-årsdagen eller nåt!? men visst är dom fina? <3

(bilden knyckte jag ur tidningen som ursprungligen kommer från magda, nu i litet format)

nu ska jag käka frukost och dricka kaffe, sen väntar en hel dag med nya möjligheter!

Kommentarer
Postat av: magda

<3



Synd att du inte kunde komma! Men du får supa ist för mig du, då slipper jag ;)

2011-08-31 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback