did it again!

jag tog mig till iksu, trots väder och att jag är tröttare än tröttast.. men nu är det gjort, lite lamare än vad jag va igår dock men det hämtas nog igen senare.

sitter och funderar på vad vi ska göra till middag, eller vad vi ska göra med middagen kanske är bättre att säga.. fläskfilé och potatis är så tråkigt om det bara är som vanligt. måste hitta på nåt roligt med filén iaf, kanske lite fyllning? aaaah! hjälp mig.. idétorka. fast va fan, inte många som äter filé på en tisdag heller.. det är nog bara rätt att den blir tråkig.

håller på att läsa en bok (fortfarande), samma bok som jag läste i juni eller om det var början av juli jag började.. alltså den tar liksom aldrig slut, borde nog lägga mig en hel dag och bara tokläsa så att jag kan gå vidare på den andra som står och väntar på mig i hallen.

äh. det här blev ju ett skitinlägg :) återkommer när jag har nåt vettigare att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback