what a day!

startade med en morgonpromenad där jag valde att klä mig för minusgrader, höll på att svettas ihjäl! kom hem, käkade frukost och började fundera på vad som skulle ske just idag.. fick med mig carro på stan, sen ville frida och sara hänga på också - toppen!!

hängde i alla klädbutiker vi hann med, käkade glass och sörplade milkshake.. fick mass-sms från andra frida om myskväll hos sofia och drog hem för att göra oss klara.

lagade middag (enklaste på länge - blodpudding), käkade och hämtade sara och for ut till strömpilen för att shoppa vårjacka på lindex.. snurrade runt där ute i en timma och sedan iväg till sofia. blev ju myskväll fast med hockey istället för film - funkar för mig iaf :)

nu är jag hemma.. och min jävla nerv i rumpan/ryggen spökar som bara den så de e väl bara å gå och lägga sig då antar jag.

imorgon - seminarium om köprätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback