running..

jag hatar att springa bland folk men jag har lärt mig att svettas bland andra på iksu.. men inte utomhus. jag fattar liksom inte vitsen med att komma flåsandes efter någon random väg inne i stan och vara genomblöt i svett, jag kanske inte är uppfostrad på det sättet.. men idag tog jag på mig mina nya löparskor, "springbrallorna" jag köpte mig i höstas och dubbla underställ och gav mig iväg ut på min första tur, det blev inte många km jogging men det blev ett par iaf och det är jag nöjd med (så här till en början).

nu gäller det bara att hitta sig nå bra spår som inte har allt för branta backar och sedan börja mata.. känner inte för att springa mitt bland alla människor i morgonrusningen.

några tips på bra löparspår i umeå? tell me!! :D

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Tycker du ä jätteduttig som springer, det är så jäkla skönt när man kommer hem. Det kommer att bli ett gift, tro mig eller ej, men jag har haft det i mitt tidigare liv.

Elke dej

/Mumlan

2011-04-11 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback