fredag..

och första dagen av en låååång helg, har inte en enda sak i skolan förrän på tisdag och det känns toppen!

ikväll ska jag, frida och carro hem till sofia och fira hennes 21-årsdag med tacos, sommarfin klädsel och utgång (om jag kommer så långt).. jävla förkylning!

imorgon blir det grillning med andreas kompisar för att fira att våren är här och söndag blir det allmänt lugnt, vi hade tänkt gå på bio igår men eftersom scream började först halv tio så blev vi som riktiga oldies och tyckte det var för sent.. valde att hyra en film istället (triangle) och låg hemma i soffan och myste istället, jävla jobbig film iaf. men se den.. den var helt klart värd typ två timmar av ens liv.

men idag då.. eller ja jag har ju kvällen räddad men va fan gör jag nu? jag vågar inte gå ut och gå, inte cykla.. all eventuell överansträngning lär ju sätta sig i halsen, i lungorna och i snoken! funderar på att ta en lugn liten promenad in till systembolaget och köpa mig något förfriskande till ikväll, lämna igen filmen och snurra runt lite på några andra butiker.

men först ska jag plocka undan lite här hemma och kolla när återvinningen har öppet, nu jävlar ska dom gamla möblerna bort så vi får någon ordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback