back in umeå

ja då var man tillbaks till vardagen igen, tog mig en löp/gå-runda nu innan frukost (som blev en brunch) och nu sitter jag å planerar inför morgondagen.. idag blir det nog bara till att ta det lugnt. känner att sömn är väldigt behövligt!

barnkalaset gick bra och syrrans hus fylldes på mindre än tio minuter av 13 ungar och några föräldrar.. riktigt roligt att se hur barnen gör, det är ju deras första riktiga kalas dom går på också (runt 5-årsåldern) så det är ju lite känsligt ;)

halv tre började jag röra mig ner mot busstationen i sollefteå och jag är glad att jag inte gick en minut senare, det tog nämligen längre tid än vad jag trott (antagligen pga all packning).. väl i bussen så hade det försvunnit 90 spänn på mitt busskort bara sådär vips och jag har ingen aning om vad som kan ha hänt, måste nog kolla upp det.. så det blev dyrare än vad jag räknat med. suck!
väl uppe i umeå så hämtade andreas mig på busstationen och vi åkte och tittade på en lägenhet, ingenting att ha! fanns ingen fläkt i köket och tydligen så var det iskallt där på vintern.. är så himla glad att hon som bor där idag var ärlig och berättade istället för att man ska få uppleva de dåliga själv. vi klarar oss bra i vårt lilla bo tills något bättre dyker upp :)

eftersom jag lyckades glömma kameran hemma så blev det inte så många bilder från helgen men jag har ett par i mobilen som jag tänkt lägga upp senare, en på monstertårtan som melvin fick :D suupersnygg!

nu blire lite tv å avslappning, imorgon börjar allvaret igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback