toppen!

skriver en liten rad i väntan på att cidern ska ta slut..

igår hade jag, frida och sara hockeykväll.. vi drack öl och vin, käkade chips och drog sedan ut på NH för att se vad som hände där. vi var nog lite malplacerade med tanke på att det bara var lärare på plats men va fan, vi hade roligt ändå :D

fick en frukost på stan imorsse eftersom jag vaknade alldeles för sent för mitt eget bästa, fixade allt inför kvällens temafest "sport up your life" och drog sedan hem.. nu ska jag snart ta cykeln bort till frida och galejja lite till.. snart är festandet över, iaf det schemalagda! men värre är väl att tentan närmar sig med stormsteg, jag är så jävla nervös!!

iaf så har jag lyckats få en hel del "skador" under dom här veckorna.. skärsår på fötterna efter glaset på pubarna, sår på knät efter någon vurpa, ett konstant sår på höger armbåge - vet inte varför det kommer tillbaks, stukad fot (igår), sträckning i någon rumpmuskel (också igår) och en jävla massa blåmärken (inte minst det på rumpan, det är nästan så att jag vill ta en bild på det och lägga ut här men va fan, jag ska skona er!).

nä nu är cidern snart slut, dags att dra vidare!


ha en toppenkväll alla, för det ska vi ha!

1-2-3 - fanta och rosé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback