tisdag..

sitter och drömmer mig iväg till gymnasiestudier medan jag trycker i mig frukost i all hast för att hinna läsa lite innan jag drar hemifrån. idag har vi frågestund inför tentan, hoppas att alla frågar ihjäl sig så att jag kan sitta och lyssna :)

har varit full rulle sedan sist och jag ska lägga upp lite bilder senare, när jag har tid.. efter den kommande tentan. trevligt var det iaf! supertrevligt!

hur som helst har jag kommit fram till att min hosta sjunger refrängen i "om och om igen", nu har den börjat om.. bara en tidsfråga innan man vaknar av den på morgonen. jag har rödsprängda ögon, snoret rinner och hostan kommer när man som minst anar det (alltid olägligt!) livet är bra underbart.

nä nu ska jag sluta upp med bitterheten, läsa lite och dricka upp mitt kaffe.

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback