insparken 2010

alltså jag ska vara ärligt och erkänna mig besegrad, i vanliga fall brukar det blixtra från mig som bara den men givetvis så sket det sig under insparken.. dom få bilder jag kan komma med är inte alldeles för bra men dom duger, jag har haft en toppentid (nu ser jag fram emot "sport up your life" på lördag, eller var det fredag?!)..

jag tror att jag får ta det dag för dag eftersom tiden här i umeå (som jag tidigare nämnt) är knapp! här är iaf dag två (dag ett var kameran hemma och vilade)..

pub-runde-kväll!

linda och carro i bussen på vägen in till döbelns park



frida, christian och resten av gänget någon gång under spexet..



och sedan kom lill-babs på besök och sjöng bra vibrationer..



efter det drog vi iväg till rex, all star och tc.. supertrevlig kväll men för lite fotografering..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback