inlägget alla väntat på!

jag är dålig på att uppdatera men det beror främst på att skolan tar upp 150% av min tid, numera önskar jag att dygnet hade sisådär en 10 timmar mer!

hur som helst så är allt toppen här uppe i umeå (om än lite väl stressigt), festerna har avlöst varandra och vi är i full gång i skolan..

jag och kristoffer fixade oss en femma och flyttade in i slutet på augusti, fick oss en inneboende direkt och vi väntar tillök nu i slutet av september då erik från gällivare flyttar in :)
det är fortfarande mycke kvar att göra här hemma och vi tar det som det kommer känns det som nu, vi hinner bra precis inta lite föda mellan alla aktiviteter och alla lusläsningar av kurslitteraturen.. här kommer iaf lite bilder från lägenheten (vissa bilder är omöblerade men så ser det inte ut idag ;P)



mitt krypin :)



eriks blivande krypin (lika tomt än idag..)



kristoffers krypin (lite tomt dock)



sandras krypin (också lite väl tomt..)




finns massvis med bilder men det får räcka så här.. försöker fixa upp lite bilder från insparken senare, nu måste jag dock dyka ner i kurslitteraturen igen (boken ska vara färdigläst på fredag och den skiten är på engelska!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback