tentaplugg..

vi har under den sista veckan i skolan pluggat som bara den för att klara fredagens tenta.. jag hoppas verkligen att vi alla klarade av det med tanke på hur mycket tid vi lagt ner på det!!

vi har googlat konstiga saker för att hålla humöret uppe.. eller kanske pga mitt tillstånd?



varit koncentrerade..



fått stämningen upplättad av vår kära carolin som bjöd på middag en lördag efter hårt plugg..



som toppades med piff och utgång :)



dom fångade oss också på krogen..



men vi återgick till en hård vecka med konstant pluggande..



och på fredagen så laddade vi borden med tenta-krubb.. jag tror att jag var värst, fyllde bordet med prylar!



efter tentan bar det av till ålidhem för middag och firande, ett härligt gäng! :D



igår var det "le grand finale", avslutning på insparken.. givetvis var vi där och hade skoj!




järngänget!



morgonen kom och vid fyra, halv fem låg jag som en skrattande dåre i en klasskompis säng och sjöng tommy nilssons öppna din dörr med carro..



that's all folks!.. för ikväll iaf.

Kommentarer
Postat av: Frida S

wooohoo! grymmast av de grymmaste eller VAD? bästa bloggen killertinis!! ;)

2010-10-04 @ 01:40:10
Postat av: carolin

Jag älskar det här inlägget! en fin översikt av våra liv ;D

2010-10-25 @ 11:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback