nykter lördag..

jag måste erkänna att det känns lite skumt att sitta här, en lördag kväll, och vara spik nykter! sitter och gluttar på andra frågan i vår älskade hemtenta och blir inte riktigt klok på vad vi egentligen ska göra med skiten (så tänker jag vad gäller alla frågor..)



läste på
manshatarens blogg (oh, längesen jag använde det namnet nu!) en ypperlig låtlista (i ordning) när man mottar och börjar med sin hemtenta.. så copy paste här nedan..!


"När man påbörjar arbetet: Hur svårt kan det va?, Linda Bengtzing

När man känner att man inte riktigt kommer igång: Words Don’t Come Easy, F.R. David

När man inser att man inte lyckats skriva någonting: I Have Nothing, Whitney Houston

När man börjar överväga att ge upp: Don’t Stop Believin, Journey

När man kastar böckerna i väggen och skiter i fanskapet: Fuck It, Eamon"


men när min kära vän frida läste igenom ovanstående så tyckte hon att det saknades en låt, det är den låten där man tar till spriten (iaf vi tjejer) så vi lägger till:

girls just wanna have fun - cyndi lauper

 

så så här på lördagkväll så började jag iaf läsa fråga två och gick in i stadie ett på en gång, så fort jag satte mig ner och skulle börja printa ner ord så blev det raskt stadie två och nu känner jag mig som lite i stadie tre.. men jag ger upp för ikväll, halv tolv är ingen ypperlig tid för att skriva hemtenta ändå!

för övrigt så har detta varit en otroligt givande dag..

*startade dagen med en massa mys
*superdupergod dunderfrukost
*massvis med affärer på stan
*lite shopping ;)
*mera mys
*tacos med jenny
*filmkväll
*fyllechaffis till några klasskompisar på vägen "hem"
*tentaläsning

och nu blir det desperate housewives i sängen i väntan på mera mys.. :D


men som sagt - en spiknykter lördag, och ska jag vara ärlig så är detta nog den första sedan urminnes tider (juni?!)

najti najt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback