hmm...

don't stop believin', hold on to the feeling.. yeeeaaaah!

jag tror jag dör, jag gick in i dagens tentamensarbete med en väldigt positiv syn och tänkte "det här kommer jag klara galant" men i helvete.. nu sitter jag här och förundras hur mycket ordbajs det kan komma ur ens hjärna.. hur i helvete ska jag få ner allt på två a4 och vad är egentligen viktigt i min egna beslutsprocess?? att få ner så mycket information på så lite plats är fan omöjligt och jag tror att jag snart ger upp, så nu är det dags att poppa journeys "don't stop believin" för att få upp ångorna igen.. tre a4 av ordbajs ska nu bli typ ett för att sedan vävas ihop med del två i arbetet.. känns som att det kommer bli en låååång dag idag (och imorgon och på tisdag och även onsdag som är sista inlämningsdag)..!!

gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback