underbart!

hahaha.. alltså i tre veckors tid har mina kära vänner dragit mig från (inte bokstavligen) från andreas och hem till mig för att jag ska umgås och vara trevlig. det är väldigt fina kvällar vi haft med film och kladdkaka och eftersom jag inte sovit hemma på vääääldigt länge så har en bit kladdkaka fått följa med till karln också (ibland är man bra underbar! ;).. nu är det dock så att min kära andreas befinner sig x antal mil norrut i lilla boden, i en hotellsäng, och inte här med mig vilket gjort att jag ska sova hemma (gör vågen!) för en gångs skull.. givetvis sparades det sedvanligt en bit kladdkaka vilken min kära rumskamrat kristoffer fick smaka på, följande finner jag nu på facebook..




jag hoppas att ni alla kan se vad som står i "konversationen" (suddig, förstorad paint-bild).. men för att förtydliga så skriver kristoffer i sin logg på facebook:

"Sjukt glad och galet förvånad att det fanns kladdkaka kvar när jag kom hem! Tack Tina och eventuella medhjälpare! :)"

och frida (min kära vän) kontrar..

"Nej! var inte den hagas?!"

det känns toppen att mina vänner tänker mer på "haga" (andreas smeknamn bland mina vänner) än vad de tänker på mina rumskamrater som dom stör någon gång i veckan.. ;D alltså jag anser nu att han är godkänd av en av brudarna iaf, nu återstår bara resten..

i övrigt så såg vi en riktig kliché-film ikväll men den var toppen! tack erik för att vi alltid får gräva i din dvd/blueray-hylla och tack brudar för att ni finns!


nu ska jag för första gången på ett par veckor försöka somna själv (i min säng - som numera har "rätt" bäddmadrass också).. WISH ME LUCK!

najti najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback