toppen!

jag borde plugga bokföringen och inte sitta vid datorn det är jag fullt medveten om.. men idag fick jag fram min externa hårddisk och råkade börja titta igenom gamla bilder, det är fan en drog!

det finns säkert 300 bilder på mig och manshataren där vi antingen dricker vin, äter något eller shoppar.. hahaha! massvis med bilder på andra partyn och en himla massa bilder på nära och kära... helt underbart!

någon dag ska jag lägga ut en bildserie på vinkvällar och annat roligt jag och manshataren hittat på, den kommer att bli grym! bjuder på en bild här nere så länge ;)

nu ska jag föra över skiten till datorn, packa upp bokföringsböckerna och plåga min hjärna lite. wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag blir nervös när du skriver sådär :b Vet ju hur jag brukar se ut på de där bilderna.. Men den som ligger uppe nu var inte så tokig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback