tisdag 101116 07.07

sitter på universitetet och väntar att det ska komma lite mer folk, hittills är det bara jag och städerskorna.. wiihooo!!  har lyckats hitta mig en soffa där jag har utsikt över universum och universitetsdammen, helt okej faktiskt - om det inte vore för mörkret!

annars då.. jag är mest trött, typ jämt. skulle kunna sova dygnet runt.. men hm, nej -  när jag väl får sova så är jag klarvaken strax efter sju och ligger och väntar på att det ska bli läge att kliva upp.

idag ska vi iallafall jobba med en gruppuppgift och om vi är riktigt effektiva så kanske vi till och med blir klara! hade varit toppen att få ett par dagar ledigt nu framöver, skulle innebära att man är sysslolös fram till fredag morgon klockan 9.15! tanken ger mig nästan orgasm!

jag och andreas satt och fulade oss i soffan igår (i brist på annat göra).. ibland kan man ju börja fundera.



vi ser inte alltid ut så här, bara nästan.. ;)

nä nu ska jag ta en runda på facebook, kanske läsa några andra bloggar och börja spåna på gruppuppgiften innan gänget kommer..!

ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Gomojjon!

Är du så pigg!!

Själv har jag åkt med Åke och gått 4 km kl 06:00

Nu ska jag läsa inför slutprovet på fredag.



Puzz/Mumlan

2010-11-16 @ 08:21:04
Postat av: Therése

Drömmer också om att bli klar med en gruppuppgift så att man (eventuellt) blir ledig några dagar.. Hoppas det går bra för er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback