ny vecka..

äntligen en ny vecka, eller hm.. vad hände med helgen?!

mamma och åke kom i fredags så vi gick ut och åt en supergod middag och drack lite gott :) efter det knatade vi hem till deras hotell och surrade vidare. riktigt mysigt! <3

i lördags tog vi en sväng till ersboda, gick på ett par butiker men jag var faktiskt inte så shoppingsugen (hör och häpna!) så det blev 38 kronor totalt för mig. woohoo! kommer nog aldrig komma undan så billigt igen. på kvällen bastade vi och sedan åt vi lite middag, åt alldeles för mycke ostkrokar på kvällen och drack lite vin.. tog en sväng på all star sedan och gick hem strax innan två.

trots att jag var supertrött och supergrinig så blev helgen riktigt bra!

hur som helst så börjar ett nytt moment idag - extern redovisning.. jag har längtat efter denna kurs bra länge (5 veckor) så nu hoppas jag att den uppfyller mina förväntningar!

i övrigt så har vårt lilla kollektiv utökats med en medlem, jenny. hon kommer att bo här i en månad framöver :)

hupp hupp, nu är det dags att sluta ordbajsa och göra sig klar för skolan.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback