för tidigt..

jag har varit lam på sistone, jag vet!

har just kommit på att man vet att man entrar universitetet för tidigt om man måste använda sitt passerkort för att ta sig in (två gånger!!), till och med lindellhallen var låst när jag kom för ett tag sen!

<----- TRÖTT!!!

för övrigt så måste jag ju ge en eloge till andreas som fortfarande står ut med mig.. sedan vi träffades har jag tvingat honom att knäskura badrumsgolvet (jag arbetade jag med) och rensa ur alla sina garderober.. stackars karl! menmen, det var nödvändigt och eftersom det behövdes var det inga diskussioner heller - what a man!
måste tillägga att han ställde sig och bakade en chokladkaka en kväll också - bara för att jag ville smaka hur den beryktade kakan smakade! mmm.. underbart! :D

annars då? igårkväll tänkte jag vara snäll och åka med honom till jobbet för att släppa in någon lastbil.. dock visade det sig att lastbilen inte kunde vara där ensam eftersom det saknades något kort så jag fick glatt sitta och vänta i bilen ett tag - TRE TIMMAR! måttligt less på slutet, lite för irriterad så var lastbilschauffören klar (och ursäkta men här kommer min pms - den oduglige lastbilschauffören) och vi fick åka hem.. anledningen till att jag följde med från början var den där garderobsstädningen - kläderna som skulle slängas tänkte vi ge till typ UFF och det skulle ske igår. så strax efter tolvslaget stod vi och matade frälsningsarmens (?) klädinsamling bakom myrorna på ersboda.. det var toppen och gick jävligt snabbt kan jag ju meddela!

idag väntade ett pass i simhallen på iksu men det tänker jag skita i, sov som en kratta natten till igår och inatt blev det inte många timmars sömn.. så istället så laddar jag för en myskväll med brudarna - dessa brukar innebära film och typ kladdkaka (den
kladdigaste och godaste kladdkakan ever!! - try it!).. mmmm!

nu är det dags att kirra lite bokföringsuppgifter, från och med torsdag (25e) ska jag bokföra min egen ekonomi för hur i helvete kan jag bara ha 16 öre kvar på kontot? sanslöst!

vill egentligen skriva god natt men det blir väl.. hmm.. god morgon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback