bilder från min dalatripp..

såg att bilderna låg på datorn så jag dunkar väl in dom på en gång :)

älskade maxen..



så här gör man kaffedrinkar.. (well done shirin!)



på kvällen den 1 maj blev det grillning och givetvis var det grabbarna som grillade :)



medan dom yngre grabbarna kramades på golvet.. ;)



emelie och jag hackade grönsakerna :)



sen var festen igång och jag lyckades fånga grabbarna på bild.. undra vad dom tisslar om ;P



själv satt jag i singelsoffan..



och efter ett tag kom tomas och joinades oss.. (thomas?)



och sara började tokdricka bara för att han lämnat henne..



men det blev en återförening (vilket inte emelie verkar tycka vara så bra?)



max ville också vara med.. lite vääl trött kanske.. sötnosen!



men sen kom han igång också ;)



läsa bok med gudmor felicia :)



leka med moster sara och tant emelie :)



i slutet av kvällen så drog alla och jag tror iaf att grabbarna lyckades finna varandra till slut ;P



och till sist en "snyggbild" på mig och shirin ;)



och givetvis måste ingemar få vara med också..



dagen efter väntade en lång tågresa och shirin laddade upp med en ny kaffedrink.. också den jättegod!



so bye bye dalarna, en liten tår i ögat och sen var jag på väg hem igen.. men jag kommer snart igen! <3

Kommentarer
Postat av: Shirin

Haha vilka härliga bilder!

( Bra att du låtsades att kaffedrinkarna var goda ;), lovar att de blir bättre nästa gång!)



Hoppas vi ses snart igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback