återigen..

jag sitter här en gång i månaden (bortsett från denan då det blir två).. men jag är alltid lika förbannat less efter ett par timmar, jag vill vara hemma och tjäna pengar ändå!

har försökt hitta nå slags hörlurar, typ såna där basic som man får till ipod's när man köper dom men det är fan omöjligt att hitta några i "bra" pris.. inte tänker jag betala över 100 spänn för något som man inte vet vad det är för nåt..

annars då? hmm.. planerar kanske utgång ikväll, har inte riktigt bestämt mig. troligtvis kommer jag att ångra mig imorgonbitti när jag ska upp och till jobbet igen men ja, det löser sig. fick iväg sofie på bolaget åt mig iaf så det ska vara fixat när jag kommer hem.. själv missar man ju det pga jobbet. ändå tycker jag att det är superb att jag jobbar idag istället för en helg när det är kanonväder, nu behöver man ju inte ha ångest när man tittar ut iaf.

fick en shopaholic-attack i torsdag och köpte ett par jeans-shorts, ett par jeans-leggings, ett halsband, en ny väska och ett armband.. det sjuka är väl att jag lugnt skulle kunna köpa dubbelt så mycket till och ett par tröjor också. menmen, pengarna räcker inte till =/

om en vecka bär det iväg till fjälls med pappa och gänget.. ska bli riktigt skönt att få komma bort ett tag! hoppas jag får med mig lite sällskap också bara.


igår hade jag en riktigt produktiv dag och blev klar med fyra uppgifter till skolan, gjorde klart det sista på vår marknads- och säljplan så att vi kan gå igenom den på tisdag för inlämning så nu har jag bara en genomgång i ekonomin kvar.. måste nog ta och läsa lite mer på det vi har hållt på med nu på slutet för att verkligen fatta =/

nu återstår bara nedanstående:

*ett ekonomiprov
*arbete om praktiken
*genomgång av kassa-arbete och uppgift till det
*fönsterskyltning

sen är jag klaaar! :D fast de känns inte speciellt bra det heller, tänk att inte få åka iväg med arek till skolan i kramfors för att få spendera en dag med mina älskade klasskamrater.. fan också! kan man hitta på en "påbyggnad" på programmet kanske? ;)


nä nu ska jag återgå till jobbet och försöka fördriva den sista timmen på bästa sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback